30 november 2014

bloppis

Allmänt


Fint skick, använd enstaka gånger. Str S 50:-

Stickad tröja i bra skick, använd max 7 gånger. Str S 75:-

Party topp med bra kvalité. För tight vid brösten, därav säljer jag den. Använd 3 gånger. Str 36 99:-
(nytt pris 299:-)
 Bekväm tröja från Gina Tricot, den har inte kommit till använding förutom 1 gång. Str S 50:- (nytt pris 199:-)

Snygg tröja till jeans! Super snygg i ryggen. Str M (passar S) 50:-

Magtröja från H&M. Använd enstaka gånger. Str S 30:-

Eftersom ni bad om en bloppis och jag har rensat min garderob så gör jag en bloppis här på bloggen för att se om det uppskattas. Jag har mer att erbjuda er men försökte ta fram något som kanske passar de flesta. Vill ni se skor, jackor, smycken? Kommentera det i kommentarsfältet. 
 
Är ni intresserad av någon av produkterna kontakta mig i PM på Facebook Matilda Strömdahl så kan vi förhandla om plats, tid. Jag kan mötas här i Vimmerby och vill ha betalning kontant eller via Swish. Jag fraktar inte nu till en början. Mer frågor kontakta mig på FB.
 
Kram
elin

Har du nån bh du inte använder?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress