Hej på er! Förlåt för några dagars tystnad. Jag är för tillfälligt väldigt stressad över många saker och ting. Jag fyller 18 snart, jag ska då ha fest vilket är mycket att planera och fixa inför. Jag håller även på att plugga till mitt körkort, jobbar, planerar och packar inför några dagars festivalande. Mitt i allt detta ska jag hinna med att träffa nära och kära. 

Imorgon åker jag även till Göteborg för att se One Direction, det ska bli så himla kul, jag är så laddad! Trots allt "kaos" så är jag så spänd, glad och förväntansfull på de kommande men hektiska veckorna. 

Hoppas ni mår bra! 
Love /M.
Anonym

vilken kamera har du som du fotograferar med? och vilket objektiv? ☺️

Svar: Jag fotograferar med min nikon d3100 och med standard objektivet till den. Sen har jag köpt till ett objektiv med 55-200 mm. ☺️
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress