30 december 2016

årsresumé 2016 DEL 2

Om mig

Okej vi börjar denna årsresumé i april och Håkan Hellström släppte sin nya platta "Din tid kommer". Det var magiskt. Det visade sig även att en av hans låtar från den plattan senare skulle bli en tatuering på min kropp.
FINASTE
 
Jag investerade mig i en asball kappa. Hur snygg är den inte? Jag använde den väldigt flitigt.
 
 
Det var dags för min och Malins resa till London och det var bland det bästa på hela året. Hade det så himla bra verkligen och levde livet med min bästa vän. Vi hann med så mycket och hade så mycket energi med mig hem efter det. Skulle gärna göra om det igen fast i en annan stad. Barcelona? Eller Paris kanske? 
 
 
Fotade outfits i nottning hill, personligen är denna en av mina favorit outfits under hela året. Jag tycker outfiten är on point i princip och mina byxor gör allt i princip. Vad tycker ni? 
 
 
Hade ett samarbete med IvyRevel under april vilket var en ära. Som många vet kanske så är IvyRevel mitt favorit-företag när det kommer till kläder. Tycker det är sådan elegans och stilrenhet på kläderna. 
 
 
Jag testade min sminkning till balen hos Hudvårdskompaniet.
 
 
Köpte en aning många bomberjackor. Dör för alla fyra. 
 
 
Och så kom maj. Jag fick hem min klänning till studenten från Ida Sjöstedt. Jag kände mig så fin på studenten i den. 
 
 
Sen kom den dagen som jag drömt om sen jag var typ sex år. BALEN. Fick vara som en prinsessa för en dag. Hade finaste balpartnen i världen och gick med livets vänner. Magisk dag. Också en av de bästa under 2016.
 
 
Vi släppte FRZON och det nummret fick jag äran att vara chefredaktör för. Personligen är jag så stolt och nöjd över vår tidning. Tycker den är så klockren och fin. 
 
 
Avslutade maj månad i Göteborg med Malin då vi var på summerburst. Hade sjukt bra dagar. Även dem går till historien och ingår bland de bästa dagarna under 2016. Summerburst 2017 kommer detta år att bli i Stockholm med livets vänner. Kommer bli sjukt.
 
 
Åt frukostar/brunchar och strosade runt bland gator & torg i olika städer under maj.
 
Tänkte lägga upp sista delen imorgon! Puss <3
 
 
 
 
 
JUNITJEJ

Vilken underbar kappa!

Jag passar på att önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!

Svar: Åh tack så mycket och detsamma!!! :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress