2016 - känslornas år. Tror jag har känt allt man kan känna under detta år. Sjukt vilket känslokaos man har befunnit sig i under årets gång. Det har utan tvekan varit ett av de roligaste, lärorikaste, spännande och mest fantastiska & minnesvärda året i livet. Jag ska försöka summera allt i en "årssummering" där jag kommer dela in året i tre delar så det kommer komma tre inlägg! Förhoppningsvis kommer ni kunna hänga med. Okej nu börjar vi:
 
Jag började 2016 med att boka en weekend resa till London med Malin som skulle ske i vår. På vilket bättre sätt skulle man kunna starta året?
 
 
I mitten av januari var jag och Malin i Linköping och shoppade då jag hittade denna enkla men snygga toppen som har varit en stor favorit.
 

Det blev en riktigt kall vinter tillslut och jag kommer ihåg när jag fotade denna outfit att jag frös ihjäl. Men ville så gärna testa min nya NIKON D5500 som jag fick av farmor & farfar i julklapp. Jag har varit så nöjd med min kamera. En riktigt bra investering. 
 
 
Fick hem min studentmössa och fattade att JAG skulle ta studenten till sommaren?!?! Eller förresten, förstod inte det då och haha har svårt att tro att jag faktiskt har gjort det nu med ;)
 
 
Hade ett roligt samarbete med TRIANGL. 
 
 
Var tvungen att försöka ta en sådan där inspobild in "My Calvins" men lyckades inte så bra ;) 
 
Gick runt och va fab i mina nya overknee boots från Nelly.com som har varit en stor favorit under hela året och fortfarande är! Jag älskar dem. 
 
 
Hade många mysiga klass/tjejmiddagar där vi drack vin och försökte förtränga att vi hade bara några månader kvar tillsammans </3
 
Fotade mycket outfits i februari samtidigt som jag höll på med ett spännande projekt som skulle hända i början av Mars. (hur SNYGG är inte min bomberjacka från IvyRevel?)
 
 
Fick även biljetter till Queen B och jag var så himla överlycklig för det! Hade verkligen velat se henne live i hela mitt liv och nu var det äntligen min tur att få göra det. 
 
 
Jag färgade mitt hår och blev riktigt nöjd. Tycker om när mitt hår är lite såhär mer kallare och askigare. Nu går vi över till vad som hände i Mars & mitt slutprojekt --->
 
 
Köpte kläder från Josefin Ekströms kollektion för NAKD och var så nöjd. Det var inte sista gången jag handlade från hennes kollektion eller från NAKD heller. De har blivit en av mina favoritsidor att shoppa online ifrån. 
 
 
Jag hade min alldeles egna modevisning som slutprojekt med aktörerna här ovanför där vi samlade in pengar till cancerfonden. Modevisningen blev så lyckad. Nattklubben efterråt lite sämre men så stolt över mig själv ändå och aktörena som ville vara med och som trodde på min idé. 
 
Jag kom ihåg att jag var så trött och slutkörd efter min modevisning. Ett lov kom så lägligt och i slutet av mars fick jag reda på att jag fick sommarjobb på världens bästa jobb - Lindex <3
 

Sen om vi ska avsluta den första delen av denna årssummering så blev jag "Veckans Blogg" på blogg.se vilket jag var så glad över. Fick många nya läsare och jag kände väl att det är väl här någonstans det "började på riktigt". Det blev en pusch i rätt riktning om man säger så. 
 
Imorgon kommer del 2! Vad tyckte ni om denna första årssummering? <3 Puss!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress