HEJ ALLA NYA LÄSARE! Matilda Strömdahl heter jag, 18. Är en driven och energifull tjej som har en stor passion för mode, skönhet, träning och mat. Lever efter attraktionslagens alla hemligheter, allting är enklare med ett positivt tänkare. 
Som ni ser här ovan ligger mode mig nära hjärtat. Jag älskar att shoppa, mixtra och matcha kläder ihop med skor, smycken och andra detaljer. 
 
Jag går sista året på mediaprogrammet och tar studenten den 17:e juni - därefter har jag inga planer om vad jag ska göra. Resa, upptäcka världen, satsa på en karriär inom modevärlden eller en dröm om att få jobba på en redaktion för ett magasin, helst inom mode och unga kvinnor! 
Just nu håller vi på med skoltidningen FRIZON där jag är chefredaktör för en helt fantastisk redaktion som är bedårande och så kreaktiva. Vilken lycka att få jobba med sådana drivna och kreaktiva människor. 
 
Annars då? Jag har ett stort hjärta och brinnande intresse för att hjälpa våra medmänniskor. I höstas gjorde jag en volontärresa, utan någon organisation ner till den grekiska ön Lesbos för att hjälpa till i flyktingkrisen. 
Under den veckan jag tillbringade där fick jag ett helt annat perspektiv på livet och jag tror jag kände alla känslor som man någonsin kunde känna på en och samma gång. 
För några veckor sedan hade jag min slutproduktion och det var en modevisning, där överskottet gick till Cancerfonden. Vilken kväll, verkligen lyckad!
 
Är det något ni vill veta får ni gärna fråga i kommentrarsfältet. Jag vill som sagt gärna veta vilka NI är. 
Puss & Kram, 
 
CAMILLAESI

Snygg outfit :-)

Kul att du presenterar dig :)

Kram <3

Svar: Tack! Vad kul att du tyckte det. Många kramar! <3
Matilda Strömdahl

Sara

Så himla fina bilder! :)

Svar: Tack vad glad jag blir, kramis!
Matilda Strömdahl

ELIN WAHLBERG

finis!

Svar: Åh tack fina du :*
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress