30 november 2016

NAILS

Inspiration Skönhet

Som jag skrev tidigare i veckan så ska jag göra mina naglar imorgon! Har blivit beroende (tror jag) av att ha långa naglar, tycker det är så snyggt och känner mig så mycket fräschare med snygga och fixade naglar, någon mer? Jag har dock beslutångest om vad jag ska göra. Funderar på att kanske göra matta naglar? Brukar jämt ha dem så neutrala men skulle vara coolt att ha mattsvart eller matt fast i någon mörkare färg, lila kanske? Ja jag får se helt enkelt hur det blir imorgon ;)
Moa

Hej!! Super fin blogg och jättefina bilder!! Jag undrar vart du fixar dina naglar? Kram :)

Svar: Hej Moa! Tack så mycket, jag har precis börjat göra dem på en salong här i Kalmar som heter studioiissiC, Cissi Lindström - rekomenderas starkt! SÅ himla nöjd. Kram :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress