Inlägget innehåller reklamlänkar
 
Jacka - Asos // Jeans - NA-KD // T-shirt - Adidas // Skor - Nelly.com // Mobilskal - iDeal Of Sweden
 
Hej fina! Idag orkade jag iallafall göra mig iordning lite, har de senaste dagarna gått runt som en zoombie... så trött och sliten, skönt med helg snart. Denim on denim, vad tycker ni om den trenden? Jag älskar´n. Har så himla mycket i skolan och annat runt om som tar upp min tid så mycket. Tycker det är tråkigt eftersom mitt huvud och tankar är på annat och jag har så mycket inspiration att dela med mig av. Det liksom kliar i fingrarna. Nu ska jag ta mig igenom denna vecka och kommande innan jag påbörjar sista kursen för denna termin (?!?!?!) och tar sommarlov. Jag menar, vart tog tiden vägen? Hur mår ni? Har ni några roliga planer i helgen?
 
#HappiChallenge
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress