Inlägget innehåller reklam för Hudvårdskompaniet
 
 
Idag släppte en av mina favoritbutiker sin webbshop!!! Så nu kan ni som inte har möjlighet få personlig rådgivning på skönhet & hudvård online - alltså hur grymt? De är så himla duktiga, kunniga, proffsiga och omhändetagna, är alltid så himla nöjd efter ett besök där! Ännu gladare blev jag såklart när de frågade mig om en längre tids samarbete, vilket jag såklart vill! Vilken ära. Har fått hem dessa produkter från deras populära märke ESSE som jag ska prova under några veckor nu. Ska bli spännande. Ska förklara mer om produkterna i kommande inlägg och vad jag tycker om dem samt en unik rabattkod som ni kommer kunna använda på deras hemsida! Så håll utkik. Ni besöker deras hemsida HÄR - ni kommer inte bli besvikna!!! 
 
Inlägget är i samarbete med Hudvårdskompaniet.
#HappiChallenge
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress