Hej fina ni! Hur har er vecka varit än så länge? Jag tog "påsklov" idag. Vi har inget sådan utsatt på schemat på Universitetet men vi har jobbat in det vi ska göra i vår grupp och tog därför ledigt nu över påsk. Jag åker hem till Vimmerby imorgon och stannar tills på tisdag nästa vecka. Ska bli skönt att vara hemma och träffa alla. Ska träffa både familj, vänner, släkt och umgås med Adam! Så himla härligt. Gillar dessa högtider trots för att det är en slags "hemvändartid" då alla kommer hem. 
 
Vet ni? Igår satt jag för skojskull och kikade efter hotell till Italien och hittade ett riktigt magiskt hotell!!! Ett 4,5-stjärnigt hotell mitt i Neapel som är lätt att utgå ifrån, bokade sista rummet så det var nedsatt med mer än 60 (!!!) %, fick alltså tre nätter för ett sjukt bra pris och kände mig så stolt efteråt! Inte en tanke på att vi skulle boka igår eftersom man vill kolla runt lite vad det finns för utbud, men vi slog till! Kan visa er bilder i ett annat inlägg. Hoppas ni får en fin påsk <3
 
#HappiChallenge
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress