16 april 2017

NIKE

#HappiChallenge Allmänt


Jag och Adam köpte nya skor i början av månaden, hur mycket couple goalzzzz är inte detta då? 
 
Hej fina! Hur mår ni? Har ni haft en bra påsk? Har haft det hur skönt som helst och så himla roligt. Har träffat så mycket människor och bara hängt med personer man tycker om. Högtider är rätt fint, man återförenas med vänner, släkt och familj. Har ätit så himla mycket i helgen, men jag antar att jag inte är ensam? Ska försöka hitta tillbaks till bra och goda rutiner igen. Jag vet ju hur bra jag mår av det, hur bra min kropp mår och hur mycket piggare jag blir. 
 
Tog en liten break härifrån då jag kände att jag ville bara fokusera på mina nära och kära. Har samlat väldigt mycket inspiration under helgen så ska skriva ner det jag har tänkt och förhoppningsvis kunna leverera några grymt bra inlägg till er. Imorgon har vi seriepremiär och jag är så himla taggad, nervös och förväntansfull!
 
#HappiChallenge
 
JUNITJEJ

Så snygga skor!

Svar: Tack!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress