Måndag: Idag har jag bollat idéer med resten av gruppen inför kommande produktion då vi ska göra reklamfilm! Tränat, lagat mat och bara chillat här hemma. Skön måndag helt enkelt. Jag och Adam har även kört Mario Cart, nostalgi haha!
 
Tisdag: Fota inför storyboard i skolan, förbereda inför ett samarbete & träna med laget. Ska även kolla CL på kvällen. 
 
Onsdag: Idéepitch med produktionen och sedan ska vi fortsätta med vår produktion. Har inga speciella planer inför kvällen, men är sugen på att göra något annorlunda. 
 
Torsdag: Fortsätta även här med produktionen och träna sista träningen innan seriepremiären!
 
Fredag: Ledig! Ska på påskmiddag hos Adams familj och på kvällen ska jag på festligheter hos vänner. Min fina vän Frida fyller även 20 <3
 
Lördag: Min andra bästis Frida fyller 20 idag och ska bjuda på kalajs på kvällen, ska bli så trevligt och ser fram emot det så mycket. Två dagar i rad med livets vänner, hur grymt?
 
Söndag: No plans! Blir en chillar-dag och ladda upp inför seriepremiär som är på måndag (den 17/4!).
 
#HappiChallenge
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress