Från en mysig lunch/fika i fredags med my love.
 
Måndag: Idag har vi börjat med nya saker i skolan och ikväll var vi på den allsvenska premiären här i Kalmar. Det var kul att göra ett bryt i vardagen och umgås med mina fina vänner, gött måndagshäng helt enkelt. Malin ska även sova över här så det blir mysigt <3
 
Tisdag: Seminarie! Sen ska jag hem till Vimmerby för att träna och träffa laget. 
 
Onsdag: Skola hela dagen sen ska jag klippa mig! Har inte klippt mig sedan mer än 1 år tillbaka, sjuuukt slitet nu.
 
Torsdag: Ser exakt likadan ut som tisdagen. MEN HÖRRNI!!!! PRISION BREAK släpps på Tv3, så jag kommer verkligen sitta bänkad klockan 22:00, någon mer än bara jag?
 
Fredag: Ledig och inga planer!
 
Lördag: Sista träningsmatchen innan premiär! Sen har jag inga planer.
 
Söndag: No plans.
 
INLÄGG ATT SE FRAM EMOT I VECKAN:
- Kommer berätta mer om vad jag pluggar, hur jag trivs i Kalmar och om jag rekommenderar Linnéuniversitetet/min linje. 
 
- 5 saker ni troligtvis inte visste om mig.
 
- Ett outfit-inlägg där jag tipsar om min favvo-tröja just nu. 
 
- "From my phone"
 
Eller haha ja,jag vet ju inte om ni kommer så fram emot dessa inlägg, but hopefully you do. Ha en fin vecka babes!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress