Topp - Boston Clothing (NAKD) // Byxor - NAKD // Korset - Zara
 
Hej fina! Såhär ser jag ut ikväll. Har haft en fin lördag, vaknde i Kalmar bredvid Adam innan jag tåg tåget mot Vimmerby och årets sista träningsmatch som slutade i vinst - så himla härligt! Längtar till seriepremiären som är den 17.e april. Jag däckade i soffan förut, har varit en tuff vecka så en powernap var jag värd innan jag åt jättegod middag med familjen. Nu ska vi till SMAK, en ny resturang som öppnat här i Vimmerbt och ta ett glas och sitta och tjata. Vi hade tänkt äta med men när mamma skulle boka bord i början av veckan var det redan fullbokat i helgen och veckor framåt, många som vill prova den nystartade resturangen som har fått så mycket rubriker och positiva reaktioner. Ska bli kul och se hur de har inredit och vad de har för tanke bakom det hela. Ha en fin lördagskväll! <3
 
#HappiChallenge
 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Snygg outfits! :)

Svar: Åh tack! :)
Matilda Strömdahl

Emelie Karlsson

har alltid tyckt dessa nya moderna korsetter har varit så fula, men i denna outfit var det verkligen jättejätte snyggt!!

Svar: Åh men så himla roligt att du tycker det, vad glad jag blir! :D
Matilda Strömdahl

Lovi

Riktigt snyggt! :) Färgerna går väldigt bra ihop!

Svar: Härligt att du tycker det! :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress