// HÄR (adlink)
 
Vad tycker ni om mina nya skor? Haha först när denna trenden kom tänkte jag "varför har man två katter på fötterna" för att jag tyckte det såg ut så, hemskt verkligen! Men sen nu har jag börjat gilla det mer och mer, till ett par snygga jeans och en basic t-shirt typ. Så himla skönt att ha skor att bara trä in fötterna i och så värmer väl förhoppningsvis pälsen lite (ja pälsen är såklart fake). Så sjukt att det går upp och ner med vad man gillar för slags trender. Jag kommer ihåg när trenden med ett linne över t-shirten kom, jag var SÅ emot den i början. Jag kommer ihåg att jag sa till Malin inne på BikBok "Aldrig att jag skulle klä mig sådär" då en skyltdocka hade på sig trenden. Sen två månader senare var jag kär i trenden och bar den flera gånger. Vad tycker ni om den här trenden med fluffiga skor? ;) Puss! 
 
#HappiChallenge
 
Jessica

jag tycker dom är helt fantastiska :D sååå himla fina!

Svar: Ja det tycker jag med, :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress