Inlägget innehåller reklamlänkar för NAKD & IvyRevel
 
 
Byxor - Zara // Skjorta - NAKD // Skor - Nelly.com // Skärp - NAKD // Solisar - IvyRevel // Väska - NAKD
 
Dagens största fråga; Hur photoshopar man sig själv brun? Helt sinnes vad blek jag är! Jag som är emot solarium (har sådan klaustrofobi) och vet ingen bra salong i Kalmar där man kan spraytana sig på, så är det ju inte så konstigt att man är blek ;) och så bor vi i Sverige med, haha! Aja nog om det. 
 
En outfit från i fredags. Gjorde om skjortan så den blev lite (läs mycket) off-shoulder. Jag gillar denna trenden men skulle behöva en skjorta som är lite mer sydd för det. Haha jag fick inte gå runt så för Adam sen när vi skulle till Ikea ;) Solglasögonen har jag fyndat på IvyRevels midseason-sale och skärpet köpte jag för någon månad sen men har inte visat det för er. Vad tycker ni?
Har ni haft en bra helg? Jag hade en magiskt bra fredag och har haft en bra helg med laget på träningshelg. Nu ska jag tillbaka till Kalmar och imorgon är det skola och en ny vecka! <3 
 
Bambi

ouff!! Sjukligt snygg outfit dock <3

Svar: Kul att du tycker om den, kram!!
Matilda Strömdahl

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt snygg outfit!! :)

Svar: Åh tack! :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress