3 april 2017

TRUE REVELISTA

Mode

 
En liten, liten, liiiiiten del av min "samling" från IvyRevel. Ni som har hängt här länge vet att IvyRevel är min favorit butik online (ihop med NAKD). Har köpt kläder från dem sen dag 1 när du lanserade IvyRevel. Jag är alltid nöjd, älskar kvalitén, fri frakt (och att det tar typ en dag att få hem sakerna). 
 
Måndag igen och ny vecka! Tänkte göra en veckoplanering till er och mig själv haha om hur veckan ser ut. Nu ska jag fixa mig innan jag, Malin och & Emelie ska på seriepremiären mellan Kalmar FF - Elfsborg. Ska bli så himla roligt och vädret rockar!!! Vi hörs senare, puss darlings <3
norrbotten emma

så mycket fiint =)

ha en bra dag

Svar: Vad kul att du tycker det!Tack, detsamma :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress