Jacka - IvyRevel // Jeans & Topp - Gina Tricot // Klocka - Ur&Penn // Bälte - NAKD
 
Såhär här såg jag ut idag! Mina favvo jeans från Gina Tricot och min nya topp, som är en stor favorit. För mig har det varit en jobbig vecka, mycket plugg i skolan, för lite sömn, huvudvärk flera dagar i rad, hostig och halsont. Sen att Adam och jag "går om varandra" denna vecka gör inte saken bättre, saknar honom så mycket<3 
Som tur är jag ledig imorgon, ska sova ut, ta en prommenad, träffa farmor och farfar sen ska jag och Adam ha taco-kväll. Äntligen helg och lediget, så himla skönt. Har ni några roliga planer till helgen? Puss!
 
#HappiChallenge
 
Agnes

Snyggt! :D

Svar: Åh tack :D
Matilda Strömdahl

Caroline

Så fin outfit. :)

Svar: Vad kul att du tycker om den, :)
Matilda Strömdahl

Fanny

Superfin outfit! :)

Svar: Tack! <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress