5 april 2017

x6

#HappiChallenge Om mig

 
5 SAKER OM MIG
 
- Jag är en riktig fotbollfantast! Inte bara att jag spelar fotboll utan jag älskar att se och prata det också. Inte bara se live utan även på TV. Premier League (den engelska ligan) är den jag tittar mest på men Serie A och La Liga funkar också när det är toppmatcher. Exempelvis en söndag när det är PL hela dagen är typ terapi för mig, tycker det är så skönt att bara ligga och kolla. Haha ni bah "wtf vad pratar hon om" ;)
 
- Någonting som skrämmer mig är döden. Jag tycker livet är så pass fint och häftigt och jag uppskattar det verkligen så vill att det ska vara föralltid. Så länge man själv mår bra och ens nära och kära och att man inte åldras allt för mycket. 
 
- Jag har använt mig av löshår sen x antal år tillbaka. Jag hade jättefint långt och tjockt hår sen fick jag någon konstig idé att jag skulle klippa av mig det och tunna ut det?!?!?! Sedan dess har jag använt löshår för att få fylligare och längre hår. Kind of beroende nu!
 
- Tre storstäder jag vill besöka är: New York, Tokyo & Las Vegas.
 
- Om jag skulle kunna välja ett minne att göra om en gång till i mitt liv hittills så skulle det var studentveckan/studenten. Eller i princip hela 3:an, vilket magiskt år.
 
#HappiChallenge
Anonym

❤️❤️❤️Puss på dig/ mammi och du det heter Las Vegas!😂❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress