7 augusti 2017

ATM

Outfits


Topp & Byxor - Zara // Väska - Lindex // Keps - IvyRevel // Klocka - Ur&Penn // Halsband - NA-KD

Eftersom det är så kallt och blåsigt i Sverige blev jag något sätt inspirerad till att klä mig lite "pre-fall". Vad tycker ni? Byxorna är nya ifrån Zara, jag gillar både modellen, kvalitén och mönstret, de blir dina för 299:-. 
 
Just nu sitter jag på flygplatsen, vårt plan är 1h försenat vilket är lite surt. Men men, vi kan roa oss med annat. Vi ska se nya avsnittet av Game Of Thrones, vilket vi skulle göra inatt men jag däcka ;) någon av er läsare som följer den serien? Jag är helt besatt! 
Nästa gång hörs vi ifrån ett förhoppningsvis soligt och varmt Italien <3
 
 
Elin Gustafsson

Pallar ej vad snyyyyyyygg

Svar: TACK SNYGGIS
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress