29 augusti 2017

BEAUTY & THE CITY

Samarbeten

Inlägget innehåller reklam för Glossybox
 
 
Blir så himla glad varje gång jag får hem månadens box av Glossybox! Tycker det är lyx i vardagen och jag älskar att testa nya produkter. Jag har hittat många nya favoriter som jag använder dagligen genom dessa månader - just tack vare Glossybox! Det är ett perfekt tillfälle om man vill byta ut sina skönhet & hälsoprodukter och testa något nytt, så får man ett "smakprov" på en massa olika produkter. Med koden "MATILDAS20" får ni 20% på en hel prenumeration hos Glossybox. 
 
Inlägget är i samarbete med Glossybox
Jessica Högberg

Det är fina boxar!

Svar: Visst är dem, håller helt med dig :)
Matilda Strömdahl

Johanna Svensson

Så kul med glossybox och att få hem och testa nya produkter!

Svar: Ja det är verkligen lyx!!
Matilda Strömdahl

Caroline

Så spännande med Glossybox. :)

Svar: Ja eller hur! Använd min rabattkod och unna dig lite vardagslyx! :D
Matilda Strömdahl

Sandra Rosén Dahlgren

Å fina rosa grejer, väskan var ju underbar!

Svar: Åh kul att du gillar den! Den är ifrån Gina Tricot :)
Matilda Strömdahl

Sandra Rosén Dahlgren

Svar: Aha tack :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress