6 augusti 2017

COPENHAGEN OUTFIT

Outfits

 

Skjorta - NAKD // Kjol - Levis  (NAKD) // Keps - IvyRevel // Väska - Lindex
 
Gårdagens outfit ifrån Köpenhamn! En väldigt skön och bekväm look som jag diggar skarpt. Igår var tog vi en dagstur till Köpenhamn. Vädret var på vår sida vilket gjorde hela upplevelsen mycket bättre. Köpenhamn är verkligen så fint! Vill så gärna åka tillbaka dit och upptäcka mer utöver Ströget och Nyhavn och de "centrala" delarna. Jag och Adam storsade runt och kom in på några mysiga smågator med härliga butiker och resturanger.
 
Idag började höstpremiären här hemma och det blev en vinst med 5-1 - gött! Nu har jag nästan packat allt inför Italien imorgon, haha att man aldrig lär sig att packa i tid? Någon mer än jag? Imorgon kommer även ett inlägg ifrån min tripp till Köpenhamn och tips på ett mysigt brunchställe. Puss!
 
Anonym

Så snyggt👍✌️Gillade jag väldigt mycket! Är jag för gammal för att ha det på mig?🤔😉PoK

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress