15 augusti 2017

ROME

Resor


I torsdags besökte vi vackra Rom! Jag har varit där två gånger tidigare och det var Adams första gång. I ett 35 graders varmt Rom strosade vi omkring hela dagen och turistade och jag var glad över att ha på mig min luftiga, svala och fantastiskt fina klänning från Gina Tricot. 
 

Inte varje dag man köpter Prosecco för 5 Euro (ca 50kr). Vi satt och kollade på folk och pratade om livet. Så mysigt! 
 

Fick i 20-års present av Adam att köpa mig något fint inne på GUCCI nu när vi skulle till Italien. Alltså hur fint av honom? Håll utkik i nästa inlägg då jag visar vad jag köpte. Om ni inte kan hålla er får ni gära kolla min Instagram: @bymatiilda ;)
 
MIN <3
 
 
Vi glassade vid Fontana Di Trevi och bara några sekunder efter bilden till vänster togs blåste min klänning upp och jag visade alla härliga turister min stjärt ;) haha vilken syn de fick!
 
 
Så himla glad att vi även här gick överallt. Genom det hittade vi en jättemysig gränd där vi åt middag. 
Detta var mina mobilbilder från Rom. Tänkte även göra ett inlägg till er där jag visar bilder från kameran, tipsar om resturanger, mysiga ställen, hur man tar sig till ställen, hotell och liknande. Skulle ni gilla det? 
 Puss!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress