Wearing Levis jeans & Zara top
 
 
Idag började jag andra året på universitetet! Ser verkligen fram emot denna kurs, termin och höst vilket känns jätteskönt! Fråga mig igen om 4 veckor då vi har tenta haha ;) Här har ni mina planer för denna vecka! 
 
Måndag: Första skoldagen. Tog en prommenad efter skolan och sedan en lätt löprunda innan jag & Adam gjorde hemmagjord pizza. Nu ska vi se sista avsnittet av GOT - SÅ LADDAD. 
 
Tisdag: Föreläsningar och handledning. Träning på kvällen. Samarbete ska upp på bloggen. 
 
Onsdag: Ledig! Ska fixa mina naglar, var länge sen jag gjorde det så det ska bli skönt. 
 
Torsdag: Föreläsning & träning. 
 
Fredag: Föreläsning, inga planer för kvällen! 
 
Lördag: G A M E D A Y 
 
Söndag: Göteborg, Liseberg med familjen. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress