20 augusti 2017

W / IVYREVEL

Outfits Samarbeten

Inlägget innehåller reklam för IvyRevel 
 

WEARING IVYREVEL - discount code "BYMATIILDA20" for 20% off <3
DRESS - HERE 
 
Hej fina! Äntligen börjar jag få iordning på allt nu och det är snart dags att återgå till vardag och rutiner igen. Ska bli rätt gött att få ordning på allt igen ;) haha! Igår flyttade vi tillbaka det mesta till Kalmar igen men det är lite kvar. Har saknat lägisen så mycket!!! Det har på något sätt blivit mitt space, mitt place liksom. En trygghet och fast punkt. Ser fram emot denna höst så mycket efter att haft en magisk sommar. 
 
På tal om höst, vad tycker ni om denna outfit? Hade sneakers till först men ville göra den lite mer "maffig" och höstig så fick bli höga overknee-boots, jag tycker det blev snyggt. Hoppas ni får en fin söndagskväll allihop. PUSS. 
 
Inlägget är i samarbete med IvyRevel
Anonym

Har du löshår från R.O.S. och isåfall vilket # nummer på färg är det du använder? Jättefin nyans!!

Svar: Hej! Nej det är helt mitt naturliga hår. :) Tack!!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress