23 december 2017

årsresumé 2017 DEL 1

Allmänt

JANUARI:
 
 
Jag hade samarbete med Boston Clothing i början av Januari och annars hände det inte mycket alls i januari. Jag vet att jag inte mådde på topp och var väldigt skör efter en jobbig höst/vinter.
 
 
Jag läste Michaela Fornis bok "Jag är inte perfekt tyävärr" och fick så många kloka råd därifrån. Vilken bok!
 
 
Jag satte upp mål för 2017 och några av dessa var målen:
 
- Jag vill verkligen komma i ordning i lägenheten för att få en mer "hemma" känsla. 
 
- Spara pengar till större inköp så som en säng som är typ prio ett just nu!
 
- Fota mer outfits och leverera inspirerande outfits och få bättre kvalité på bilderna/redigering/platser osv.
 
- Verkligen satsa och lägga ner tid på bloggen. Få ett "genombrottsår" med bloggen och mina andra sociala medier. 
 
- Jag skulle verkligen vilja spara pengar & resa minst två gånger under året. Jag har som mål att besöka Italien igen och sedan gärna en ny destination. 
 - Träna regelbundet och bli stark i min kropp igen. Känner mig så svag nu och inte alls tränad och orklös. Vill att jag ska känna mig stolt över min kropp och min hälsa, men också att ta en startplats i Vimmerby IF i år. 
 
- Ha 20 års fest och bjuda in alla vänner för att ha världens bästa dag. 
 
- Åka till England & kolla PL. 
 
Vill ni veta det sjukaste? Jag har uppnått dessa målen vilket gör mig extremt stolt och lycklig, Det är bland det bästa med att ha en blogg, att man kan kolla tillbaka på det som varit. Jag har fått en mer "hemmakänsla" i lägenheten, köpt en ny säng, fotat mer outfits och engagerat mig i bloggen. Har fått flera samarbeten med stora företag så som Gina Tricot, Daniel Wellington, IvyRevel med fler! Jag har besökt Italien. Jag tog en startplats. Jah hade fetaste 20-års festen med mina bästa vänner och jag har bokat en resa till England för att kolla PL - ALLTSÅ WOW! Så stolt över mig själv och det jag åstadkommit <3
 
FEBRUARI:
 
 Hakade på trenden med "fishnet" - tyckte verkligen om den! Vad tyckte ni om den? 

Firade alla hjärtans dag med Adam på Pinchos. 
 

Hade ett samarbete med IvyRevel
 

Åt frukost hemma i Vimmerby på stadshotellet. 
 
MARS:
 
 
Packade för releasefest med Ideal Of Sweden i Stockholm i början på Mars. 
Hade en magisk helg med Joel <3
 

Fotade denna look vilket är en av mina favoritlooks under året som gått - vad tycker ni om denna?
 

Käkade magiskt goda pannkakor på Strandvägen 1. 
 

Gjorde behandlig hos Hudvårdskompaniet...
 
 
Blev utsedd till Blogg.se topp 50 bästa bloggare för min stil för mode bland annat - HUR kul? 
 
 
Gjorde frukost på sängen till Adam <3
 

Fotade en annorlunda look än vad jag brukar ha - vad tycker ni om denna? :)
 
APRIL:
 
 Började April-månad med att boka en resa till Italien. Ångrar inte den resan 1 sekund!
 
 
Fotade mig själv en massa ;)
 
 
Våren kom och jag vet att jag kända att allt börja hamna på plats och att jag mådde mycket bättre och var positiv/taggad på livet igen. 
Tränade en hel del och umgicks med vänner i min närhet.
 

Hade ett jätteroligt samarbete med Hudvårdskompaniet. 
 

Fotade våriga outfits! 
 

Var på dejt och åt bland det godaste jag någonsin ätit. 
 
Det var mina första månader. Vet att året var lite trögstartat och jag hade inte så mycket motivation till saker och ting. Men sen började jag hitta tillbaka och det blev bättre. Hade en jättefin vår och fotbollen gick jättebra. Fick en startplats i laget och vi vann seriepremiären. Hoppas att dessa månader blir något bättre än förra året. Jag är så nyfiken på vad livet har att erbjuda mig! 
 
xx,
Matilda
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress