30 december 2017

årsresumé 2017 DEL 2

Om mig

MAJ
 

Jag var på fullmoon party med mina vänner och hade en trevlig kväll. Vet att jag var taggad under denna perioden och hade så mycket att se fram emot.
 

Fick en dille på gult under maj-månad och det höll i sig under hela sommaren :) 
 

Fikade och åt väldigt mycket... (som vanligt/alltid) ;)
 

Fixade Malin till balen och hon var vackrast av dem alla utan tvekan!!! <3 Jag menar KOLLA:

Jag fotade även vänner på balen och här är lite av resultatet:
 
 
Dille på gult var det jaaaaa....
 

Hade finaste kvällen ihop med Elin <3 SÅ fantastisk människa så glad och tacksam för henne.
 

Invigde ballen med grill, nu har vi även köpt utemöbler till den! 
 

Min bästis fyllde 20 och vi tog sommarlov ihop! Så glad över att få göra denna resa tillsammans med sin bästa vän <3
 
JUNI
 
 
Firade min älskade morfar som fyllde 80. Han är en riktig stjärna!
 

En bekväm look ifrån juni, kände mig både snygg och bekväm med denna. 
 

Hade 20-års fest för Malin som fyllt 20. 
 
 
Jag var på lunchevent med bästa iDeal Of Swden och firade deras nya kollektion! Träffade dessa pinglor och vilka härliga människor!
 

Var på summerburst med världens härligaste gäng - hade så kul!
 
 
Färgade håret och var riktigt nöjd!
 
 
 
Hade roadtrip med tjejerna där vi åkte till Söderköping för att käka glass och sedan shopping i linkan! En väldigt mysig dag :)
 

Fotade lite outfits - gillade verkligen denna, vad tycker ni? :) 
 

Svensk sommar när den är som bäst!
 
 
Jag firade midsommar på Öland med vänner och drog direkt där efter upp till Gbg med Adam för att se på Coldplay - en dröm gick i uppfyllelse! SÅ MÄKTIGT
 
 
JULI
 
 
 
Jag fyllde 20 den tredje juli och det skulle såklart firas!
 
 
Vi åt middag på SMAK med tjejerna och drack bubbel. Så glad över att ha så fina vänner som uppvaktade mig så mycket med så mycket fint och deras nerhet <3 Evigt tacksam!
 
 
Hade den bästa tänkbara 20-års festen!
 
 
Fotade dessa fantastiska bilder - vilket ljus!
 
 
Fotade även outfits med när jag inte jobbade häcken av mig :))))) 
 
 
Jag och Adam tog en dagstur till Öland på min lediga dag. 
 
 
Sen fyllde även Adam 20 och det skulle ju såklart firas! <3
 
 
Därefter var det HÅKAN med Malin & Moa och det var topp 3 det bästa som hände detta året. Hela helgen var verkligen perfekt. 
 

Träffade även Soifa! <3
 
AUGUSTI
 
Jag jobbade klart mitt sista jobbpass på Lindex och semestern började äntligen. 

Vi åkte till Skåne och bara va, så himla härligt verkligen. :) 
 
 
Tog en dagstur över till Köpenhamn - vilket var jättefint och mysigt. Får ni chansen åk dit!
 
 
Sen åkte vi hemåt och var hemma en dag innan vi åkte till Italien - som är också topp 3 bästa som hänt detta år. 
 
 
BÄSTA RESAN!
 
Kom hem ifrån Italien med massor ny energi och inspiration och var redo för hösten. 
 
 
Sommaren 2017 var den bästa sommaren på riktigt länge, kanske den bästa? Det är sommaren som gör att detta år inte varit ett skitår. Under sommaren var det många ljusglimtar och jag var lycklig. Jag skapade minnen för livet, lärde mig enormt mycket och utvecklades som människa. Under sommaren hände som sagt två grejer som är "topp 3 det bästa under 2017". Puss!
 
 
Elin Gustafsson

Världens världens världens bästa Matilda ❤️❤️❤️

Elin Gustafsson

Världens världens världens bästa Matilda ❤️❤️❤️

johanna

Jättefina bilder!

Svar: Tack snälla! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress