- Sponsrat inlägg av Fredrika Nilsson Art - 
 
Bakom dagens lucka kan en av er vinna en valfri poster ifrån Fredrika Nilsson Art. Fredrikas konst inspirerar mig dagligen och är extremt unik. Hon är otroligt kunnig och sätter verkligen sin egen prägel på sin konst. Tycker det hon skapar är så vackert. Älskar att jag har dessa två posters hemma hos mig och det ska bli så kul att få tävla ut en till er också. 

För att tävla: 

- Följ mig på instagram / @bymatiilda & gilla Fredrika Nilsson Art på Facebook
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta hur du skulle inreda din poster.
- Klar!
 
(Tävlingen avslutas 11/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
TÄVLING AVSLUTAD! Stort grattis till Kajsa F! <3 Jag kommer kontakta dig via mail. 
 
Elin Namnieks

Fredrika är så jäkla duktig! Skulle sätta in min poster i en silver ram och sätta i hallen. Skulle vara perfekt över min vita byrå där :) Mejlen är [email protected]

Moa Nachtweij

Skulle satsa på en guldig ganska maffig ram, tänker att det vore himla fint med de rosa tonerna i hennes posters.

Ska även flytta i januari så vore verkligen perfekt att kunna sätta lite mer personlig touch i mitt nya hem. En liten feeling från Vimmerby i Uppsala liksom! xx
instagram: @moakristine

Hanna Adolfsén

Åh vilken drömlucka!! Jag har precis flyttat till Norpan och en av hennes fina posters skulle passa perfekt i min nuvarande rätt färglösa studentlya! Skulle ha den i vardagsrummet (som även är mitt sovrum haha) vid tv-bänken så det första man ser när man kommer in är hennes snygga poster! Vore verkligen dröm att få vinna! Instagram är hannaadolfsen, förresten är din blogg grym!

Hanna Adolfsén

glömde visst skriva mail, den är [email protected] :*

Hanna Adolfsén

glömde visst skriva mail, den är [email protected] :*

Ebba Rensvik

Men åh så himla fina tavlor, verkligen kärlek vid första ögonkastet! Hade vart superroligt att vinna en utav dessa då mitt rum är väldigt vitt och tråkigt just nu. Har länge velat köpa en fint gjort poster eller tavla i någon roligt färg för att sätta en touch på mitt rum. Hade satt den i en silverram över mitt sminkbord så det är det första man ser när man kliver in i rummet!

mejl: [email protected]
instagram: ebbarensvik

Ebba Rensvik

Men åh så himla fina tavlor, verkligen kärlek vid första ögonkastet! Hade vart superroligt att vinna en utav dessa då mitt rum är väldigt vitt och tråkigt just nu. Har länge velat köpa en fint gjort poster eller tavla i någon roligt färg för att sätta en touch på mitt rum. Hade satt den i en silverram över mitt sminkbord så det är det första man ser när man kliver in i rummet!

mejl: [email protected]
instagram: ebbarensvik

Julia Nilsson

Alltså jag var med i en tävling nyligen för att vinna hennes tavla för jag ÄLSKAR DOM! Så fina, speciellt de med kroppsmotiv. Jag skulle inreda med en guldig ram som jag har i vardagsrummet, och hänga i sovrummet ovanför min nya mörkgrå sänggavel. Yes yes yes! Mail: [email protected]

Frida Knutsson

Jag skulle sätta den i en guldram och placera i vårt nyrenoverade gästrum! Så fina! Mail: [email protected] Instagram: friidaknutsson

Frida knutsson

Jag skulle sätta den i en guldram och placera den i vårt nyrenoverade gästrum. Rummet är ganska mörkt och murrigt och skulle verkligen behöva en färgklick. Mail: [email protected] Instagram: friidaknutsson

Kajsa

Vilken dröm vinst! 😍 Jag hade inrett en av dessa posters i mitt nya hus som jag flyttar in i om exakt en vecka! Tänker mig en guldig tunn ram då vårt sovrum kommer gå i guldiga/mörkblå toner!

/ Kajsa Fritzne
[email protected]
Instagram: kajsafritzne

Mikaela Isaksson

Jag skulle antingen sätta den i min hall ihop med en silverram eftersom jag har temat svart, grått och silver i hallen. Jag hade placerat den så att den är det första man ser mitt fram på väggen när man kliver in igenom dörren :) Eller så hade jag placerat den bland mina andra tre tavlor från just Fredrikas kollektion i en svart smalare ram så att alla fyra passar ihop bredvid varandra. Hoppas på tur :)

mail: [email protected]
Instagram: 930311

Eirin Andersson

Om jag hade vunnit så hade jag satt den i en guldig metallram som jag sedan placerat över byrån brevid vår guldiga spegel i vårt nyrenoverade sovrum som går i färgerna vit, grått och rosa😍
Mail: [email protected]
Instagram: eirinandersson

Jessica Abenius

Testar väl här med 🙈 Jag skulle vilja ha Fredrikas tavla som en färgklick i mitt vardagsrum ✊🏻 mail: [email protected]
Instagram: jessicaabenius

Jessica Abenius

Testar väl här med 🙈 Jag skulle vilja ha Fredrikas tavla som en färgklick i mitt vardagsrum ✊🏻 mail: [email protected]
Instagram: jessicaabenius

Line Ek

Åh, något helt i min smak! Jag skulle klä in den i en guldram och ge bort den som julklapp till mamma. Skulle passa perfekt i deras vardagsrum och jag vet att hon verkligen skulle uppskatta presenten. En riktigt varm färgkick i det ljusa vardagsrummet!

Mail: [email protected]
Instagram: linemargareta

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress