- Sponsrat inlägg av Maria Nila & Sarah Svensson, frisör på salong Kammen -
 
Bakom dagens lucka döljer sig en av mina favoriter - nämligen dessa produkter ifrån Maria Nila. Produkterna, shampoo & balsamet är för färgat hår som bygger upp, stärker hårets struktur och tillför glans. Men också mjukgör, återfuktar och motverkar statisk elektricitet. De har även nyligen släppt handtvål, som också är helt veganskt och det har du även chansen att vinna bakom dagens lucka.
 
Företaget Maria Nila är så mycket som en äkta svensk framgångssaga. Med över trettio års erfarenhet har man tagit fram hårprodukter som passar alla typer av hår. Maria Nila jobbar noggrant med att varje produkt ska hålla den absolut högsta kvaliteten. Det hela handlar om passion, erfarenhet och en kärlek till hår och det är tack vare detta som Maria Nila blivit den succé man idag är. Dessutom är alla produkter 100% veganska vilket jag tycker är ett stort plus.  
 

För att tävla: 

- Följ mig  @bymatiilda , @hairdesignbysarahh & @marianilastockholm på instagram.
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta varför just du och ditt hår skulle behöva dessa produkter ifrån Maria Nila.
- Klar!
 
(Tävlingen avslutas 13/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
TÄVLING AVSLUTAD: Grattis Elin G! Jag kommer kontakta dig via mail <3
 
 
Alva Häll

Namn: Alva Häll
Instagram: alvahell
Mail: [email protected]

Anonym

Varje gång jag har varit hos bästa Sara och fixat till håret har det alltid känts så fräscht efteråt. Dels såklart p.g.a. uppfräschning av håret, men även p.g.a. schamponeringen där hon använder produkter från Maria Nila. Som student så får jag tyvärr prioritera annat än bra hårvårdsprodukter just nu, så att få vinna detta kit skulle göra mig såå glad. 🌸
Amanda Axelsson
[email protected]
adnamalinnea på insta 🍀

Elin Gustafsson

Namn: Elin Gustafsson
Instagram: guseli
Mejl: [email protected]

Mitt hår skulle VERKLIGEN behöva dessa produkter efter en höst med både blekning, omfärgning, och en blekning igen. Vore också fint med lite lyxiga hårprodukter såhär i vinterrusket!

Anna Eriksson

Mitt hår skulle verkligen behöva en boost efter 2 blekningar i mitt slitna hår ⭐️
Mail: [email protected]
Instagram: annaaerikssonn

Anna Eriksson

Mitt hår skulle verkligen behöva en boost efter 2 blekningar i mitt slitna hår ⭐️
Mail: [email protected]
Instagram: annaaerikssonn

Therese S

Åh vad jag skulle behöva dessa! Mitt hår har alltid varit slitet, tunt och går av lätt - och det blir inte bättre av att jag vill slinga det då och då. Försöker hålla mig till 2 gånger per år av den tråkiga anledningen, men då går jag runt med sjukt trist hår sista 1,5 månaden och med en färg som tappat all färg. Tror dessa produkter skulle göra susen för mitt hår!
Köpte nyligen ett värmeskydd från Maria Nila som jag fullkomligt älskar, så att få ännu fler saker från samma märke skulle vara en dröm och jag tror jag kommer hitta en helt ny favoritserie till håret ✨💫
IG: Tews ✊

Sofia Eriksson

Åhh detta hade verkligen mina småsystrar behövt... de har exprimenterat alldeles för mycket med håret så de behöver en riktig boost för att behålla sin färg bättre! :)
@sofiaaerikssonn

Linnéa Eriksson

Instagram: _linneaeriksson

Linnéa Eriksson

Instagram: _linneaeriksson

Nanny

Jag skulle vilja skämma bort min fina lillasyster med detta, skulle vara så kul att få ge henne detta i julklappar som tack för att hon alltid ställer upp för oss! Hennes hår skulle nog också uppskatta denna julklapp😂

Instagram: nannyfrida

My Thulin

WOW, helt klart min favorit serie,,, Följer som mythulin på instragram :D

Malin

Behöver. Dessa. Produkter.

@malinsoderlund
[email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress