- Sponsrat inlägg av Rapunzel Of Sweden - 
 
Godmorgon! Måndag, ny vecka, ny dag och ny lucka! Bakom dagens lycka kan ni vinna detta fantastiska travelkit/presentask ifrån Rapunzel. Den vårdande och återfuktande hårvårdsserien Rapunzel Hydrate & Care ger ditt hår och löshår bra förutsättningar att hålla sig levande längre. Perfekt ju! Dessutom doftar dessa produkter väldigt gott och av egen erfarenhet är det jättebra för håret och löshåret.
 

För att tävla: 

- Följ mig  @bymatiilda & @rapunzelofsweden på instagram.
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta varför just du vill vinna detta.
- Klar!
 
 
(Tävlingen avslutas 18/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
TÄVLING AVSLUTAD! Grattis My! Jag kommer kontakta dig <3
 
My Thulin

Instagram: @mythulin
Hade varit perfekta drömmen för mitt hår :D därför håller jag tummar och tår :D

Sofia Eriksson

Detta kit hade ju vart drömmen att ha med på backpackingresan!
Min instagram @sofiaaerikssonn

Filip Einarsson

@filipeinarss0n
Skulle vara perfekt julkapp till syrran!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress