- Sponsrat inlägg av Shopcorn -
 
GOD JUL min fina! Hoppas ni får en jättemysig dag vad ni än nu gör. Sista luckan för denna julkalender - jag hoppas ni tyckt om den? Detta var första gången jag körde en julkalender och vill så gärna veta vad ni tyckte om den och priserna? Tyvärr kan jag inte låta er alla vinna men ni är verkligen värda det bästa! Vill ju så gärna ge tillbaka till er så mycket som möligt då ni ger mig en massa fin respons. <3 
Bakom den sista luckan kan ni vinna denna inredning här ovan. Ett kuddfodral, underlägg i marmor och ljusstaken. Shopcorn är din galleria på nätet och har så himla mycket fint och stort utbud. Säkra betalningar och snabba leveranser! Det är via dem jag skapat min digitala butik online och den hittar ni HÄR. 
 

För att tävla: 

- Följ mig  @bymatiilda & @shopcorn på instagram.
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta vad du tyckt om julkalendern och varför du vill vinna lite kort. 
- Klar!
 
 
(Tävlingen avslutas 23/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
TÄVLING AVSLUTAD! Grattis Therese <3 Kommer kontakta dig via mail!
 
 
Sofia E

Jag tycker din kalender har vart fantastiskt bra med olika varierade priser, något som passar alla helt enkelt! ❤️
Jag vill vinna detta kit till min pojkväns bror som nyligen har flyttat. Han behöver lite ny fräsch inredning ✔️

Therese

Jag har tyckt det varit så spännande att gå in och se vad man kan vinna varje dag! Och dessutom få upp ögonen för nya saker och produkter för mig, vilket är spännande och toppen helt enkelt!

Skulle vilja vinna detta fina kit åt en vän som precis mist sitt barn några dagar innan jul och har allt annat än en mysig julafton. Det som skulle bli deras mysigaste högtid och presenter fixade. Skulle vilja försöka skänka de lite extra kärlek i denna tuffa tid och med detta kit kanske jag kan skänka lite glädje eller en förnyelse där hemma.
Följer på instagram 💫🌟

Anna Eriksson

Jag tycker att julkalendern har varit riktigt bra med väldigt fina priser! Jag skulle vilja vinna detta kit för att ge detta till min syster som snart kommer att flytta hemifrån❣️
Instagram: annaaerikssonn
Mail: [email protected]

Anna Eriksson

Jag tycker att julkalendern har varit riktigt bra med väldigt fina priser! Jag skulle vilja vinna detta kit för att ge detta till min syster som snart kommer att flytta hemifrån❣️
Instagram: annaaerikssonn
Mail: [email protected]

nellie åsén

Åh, såg detta nu... men är med ändå🙉

Jag tycker att din julkalender har varit väldigt personlig & bra, på det sättet att det känns som samarbeten du verkligen står bakom och själv tycker om. Varför jag väldigt gärna skulle vilka vinna är för att jag flyttat hemifrån om 1 vecka och har köpt 0 saker haha, detta skulle vara som en fin liten gåva till mig själv.

Följer under mitt instagramnamn @nellieasen
Mail: [email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress