- Sponsrat inlägg av Löwengrip Care & Color -
 
Bakom dagens lucka har ni chansen att vinna dessa skönhetsprodukter ifrån Löwengrip Care & Color. Jag har länge använt mig av deras produker och idag kan ni alltså vinna två av mina favoriter. Handkrämen är min absoluta favorit då den återfuktar och reparerar och så doftar den så ljuvligt!
 
Fotvården är snabbabsorberande fotvård för trötta fötter! Fotcrème som återfuktar och vårdar med lätt exfolierande effekt. Feel My Heel innehåller sheasmör som verkar återfuktande och efterlämnar en len och mjuk hud – du märker skillnaden direkt!

För att tävla: 
- Följ mig & Löwengrip Care & Color på instagram / @bymatiilda & @lowengripcarecolor
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta varför just du ska vinna denna lucka. 
- Klar!
  
(Tävlingen avslutas 10/12 kl 23:59 för tillfälligt då det är strul att kommentera inlägget. Jag har rapporterat problemet till kundtjänst och hoppas att detta går att lösa snarast. Alla ska ha samma chans att vinna! Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
TÄVLING AVSLUTAD! Grattis Anna E! Jag kommer kontakta dig via mail <3
 
Sofia Eriksson

Detta kit hade passat som handen i handsken för mina mamma då hon jobbar mycket i vatten och får otroligt torra och nariga händer!
Följer på instagram @sofiaaerikssonn

Anna Eriksson

Detta kit hade varit en helt utmärkt julklapp till min bästa vän som älskar dessa produkter 😍
Instagram: annaaerikssonn
Mail: [email protected]

Malin

Detta hade varit perfekt för mina fotbollsfötter som alltid är torra och nötta. Även för mina händer som alltid utsätts för fukt på jobbet och torkar ur! Tycker även att dessa produkter doftar så otroligt nice :)

Följer på insta! @malinsoderlund

Filip Einarsson

[email protected]
@filipeinarss0n

Min mamma önskar sig precis dessa i julkapp så tänker att det är ett ypperligt tillfälle för mig som student att vinna den! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress