Innehåller reklamlänkar för Trademax.se / Inlägget är i samarbete med Trademax.se
 
 
1. / 2. / 3. / 4.
 
Någonting jag är på jakt efter är ett nytt matbord. Jag har köpt jättefina glasstolar på loppis vilket jag är jättenöjd med men behöver ett passande och praktiskt matbord till såklart. Jag tänker mig något i den stilen av dessa här ovan. Det hade varit praktiskt och smidigt att ha ett runt bord och därav valen på de runda borden här ovan. Tycker de är väldigt stilrena och eleganta i sig. Det är väldigt bra pris på dem också vilket passar en fattig student som mig ;) 

Annars gillar jag de svarta benen som är på de andra två. det blir en vädigt snygg detalj och ytan på matborden är väldigt fina. Jag gillar verkligen 1:an på det sättet att det blir en antik/vintage känsla men jag vet inte om det skulle passa så bra här inne med övrig inredning. Den gråa ytan på 4:an är jättefin och jag gillar verkligen storleken på bordet. Ahhh det är en djungel det är med bord och inredning men jag gillar verkligen Trademax då de har prisvärdiga produkter men ändå håller bra kvalité. Tips tips tips! 

xx, Matilda
 
 
Inlägget är i samarbete med Trademax.se
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress