29 december 2017

SWISS CLINIC

Samarbeten Skönhet

 
SKINROLLER / SERUM (adlinks)
 
I ett samarbete med Swiss Clinic har jag under en tid provat deras skinroller och serum och är verkligen positivt överraskad! En Skin Roller har 540 små mikronålar tillverkade av kirurgiskt stål. Några minuters användning skapar tusentals tunna mikrokanaler i huden. I kombination med användning av rätt hudvårdsprodukt påbörjas en snabb och naturlig läkningsprocess, som stärker huden. Efter behandling med Skin Roller absorberar huden, tack vare mikrokanalerna, upp till 300% mer av de aktiva ingredienserna i ett serum eller en gel som appliceras.

När jag drar dermarollern över huden (vilket är jätteskönt haha)  i olika riktningar stimulerar den tillväxt av ny bindväv och hudceller vilket i sin tur slätar ut ojämnheter och ger dig en friskare hy. Jag avslutar med att lägga på serumet. Jag har verkligen känt att min hy blivit bättre och mina finnar/porer har försvunnit och blivit mindre. 

 

I samarbete med Swiss Clinic

 

Josefine (marilynette.blogg.se) ❤

Älskar stilen på ditt badrum ;)

Hanna

Kul att läsa om vad du tycker. Det låter som en bra produkt!

Svar: Tack! Det är det verkligen med :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress