28 december 2017

TO DO LIST

Vardag

Från en fin gårkväll på statt med en fin vän <3
 
Hej finisar! Hoppas allt är bra med er. Själv är jag stressad över mycket. Men tog en paus igår ifrån allt och träffade Joel som jag inte sett på ett tag och tog ett glas ihop och snackade en massa. Moa kom lite senare och vi hade det verkligen trevlig. Det är mycket som ska göras innan jag åker på lördag - detta är min "to do list":
 
- Skriva klart hemtenta
- Fixa inför talkshowen
- Packa (!!!)
- Göra naglar och fransar
- Fira fina Alice
 
Det kanske inte låter mycket men en tenta skriver man inte på två röda direkt. Aja jag vet att jag fixar det och får se fram emot 4 dagar ledighet om jag kör gärnet nu. Behöver verkligen den här resan så mycket och den kunde inte komma mer lägligt. ROLIGT inlägg det blev haha ;) men jag ville mest säga hej och att jag saknar er! Ska se till att hitta en bra balans i Paris med att fota content och ha semester och då kommer jag leverera häriga och inspirerande inlägg till er hoppas jag! :) PUSS
 
 
johanna

Lycka till med tentan!

Svar: TACK <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress