17 december 2017

TREDJE ADVENT

Vardag

 
Hej fina! Hoppas ni har haft en fin helg? Frida kom hit i fredags vilket var det mest mysigaste och välbehövligaste på länge <3 Hade det verkligen så bra. Tacksam och glad över att hon tog sig ned till mig och umgicks. Vi åt tapas, drack vin och myste och på lördag innan hon drog hem tog vi en sväng på stan. 
 
Sen har jag varit själv hela helgen och gjort saker bara för mig själv. Kollat serier, gjort ansiktsmask, slagit in julklappar, fixat och planerat med bloggen, sovit och bara varit. Det har varit rätt så skönt och bra för mig att "öva" på då jag hatar att vara ensam och är en extremt sällskapsjuk människa. Men ibland behöver man lite tid för sig själv, och det har varit skönt - absolut men nu saknar jag lite sällskap haha! Hur är ni som person? Är ni en sällskapsmänniska eller en ensamvarg? :) Ha en fin tredje advent och glöm inte dagens lucka där ni kan vinna två valfria skal ifrån iDeal Of Sweden. 
 
Anna Eriksson

Är verkligen helt kär i midnight blue & tropical fall😍
Instagram: annaaerikssonn
Mail: [email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress