ELLOS - Interiör
 
Vas | Taklampa | Kuddfodral med växter | Glasbord | Kuddfodral Romb | Soffa
 
I samarbete med Tourn.se tänkte jag visa lite inspiration till vardagsrummet med varor från Ellos. Just nu bor jag ju väldigt litet, en tvåa på 45 kvadrat är inte så mycket och man får prioritera bort myckekt fint för att få in "det viktigaste". Jag längtar tills jag flyttar till min drömlägenhet och får inreda, renovera och sätta min egen prägel på det. Iiiiih det bara kliar i fingrarna när jag tänker på det. Har ni några sådana mål och drömmar? :) 

Glasbordet med de guldiga detaljerna faller mig precis i smaken. Det är så jädrans snyggt!!! Elegant! Och lampan?!?! Vill så gärna ha en sådan, antingen i sovrummet eller i vardagsrummet. Men just nu har vi silver som detaljer i vardagsrummet, därför skulle den passa bättre i sovrummet där inredningen går mer åt guld. Har ni någon favorit eller brukar ni hitta mycket inredning på Ellos? Personligen hittar jag alltid något på Ellos, framför allt inredning. De har så himla bra priser, kvalité och snabba leveranser. Perfekt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress