31 januari 2017

SMOOTHIE BOWL

Tips Vardag

 
Hej hjärtan <3 Har precis fått i mig detta supergoda och enkla mellanmålet. Jag tänkte åka till gymmet nu så har jag det avklarat och hela kvällen fri sen. Har sådan sjuk träningsvärk efter fysträningen igår men gud vilken go känsla det är efteråt! Har ni något träningspass som är er favorit? Det är ju viktigt att man tycker träning är roligt samtidigt. 
 
Om ni vill göra denna smoothie bowl gör såhär:
 • 2,5 dl naturell yoghurt (jag använde mig av en 0,5%, blir lite rinnande dock)
 • 1 dl Hallon
 • Några skrivor banan
 • Mixa - klart!
 
Receptet är för en person och om ni vill så toppa gärna lite med vad ni har hemma. Jag toppade med jordgubbar, banan, blåbär, hallon & linfrö. Mumma!
 
Linnéa - The Hungry Gosling

Det ser jättegott ut :)

Svar: Du måste prova, så gott och smidigt! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress