23 juli 2017

FROM A DAY OFF

Vardag

 
I torsdags var det äntligen min lediga dag och den spenderades i Kalmar/Öland. Var så härligt att vara tillbaka och jag var verkligen tvungen att luncha på mitt favoritställe - MAGASINET. Så himla gott!
 

Åkte över till Öland för att spendera resten av dagen på stranden men innan det så strosade vi omkring i Borgholm. Öland är så fint på sommaren och jag är så ledsen att jag inte har varit mer här i sommar. 
 

Dagens outfit! Detta strosade jag omkring i på Borgholms gator. Topp från Zara, byxor från Lindex, skor från chiquelle, väska NAKD, solisar Nelly och mitt favvoskal från iDeal Of Sweden.
 
Hade verkligen en jättemysig dag och utnyttjade dagen till max! När jag är ledig vill jag hinna med så mycket som möjligt eller bara slappa en hel dag. Nu har det varit väldigt mycket "hitta på" så vore gött med en slappardag. Känner ni igen er? <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress