30 juli 2017

KÄNN INGEN SORG

Resor

WOW! Vilken helg jag har haft- Är så himla tacksam för detta, speciellt tack till Malin & Moa som gjorde denna helgen till något alldeles speciellt <3 Här har ni min helg i bilder via min iPhone 7.
 
 
Vi kom upp till Göteborg vid ca 14:00. Då gjorde vi oss iordning, köpte picknick och förfestade i Kungsparken i strålande sol, härlig stämmning och trevligt sällskap.
 

Sen drog vi oss mot Ullevi för att äntligen få se Håkan Hellström igen. Alltså TACK gud för den människan. Så många gånger hans musik räddat mig.
 

Rakt in i hjärtat <3
 

Träffade Sofia, min "mentor" för mitt beauty-företag! Så himla härligt att få ses, vilken fantastisk tjej!


På lördagen spöregnade det konstant så vi bestämde oss för en shoppingtur på stan, kaffe och skitsnack. 
 

Vi drog oss hemåt till lägenheten, drack vin och spelade sällskapsspel innan vi drog ut för att besöka Tacos & Tequila. Vilket mysigt ställe, så trevligt och gott. Rekommenderas starkt! 
 
 
Tanken var att vi skulle gå vidare efter middagen men det var så himla trevligt där och vi hade inget behov av att dra vidare så vi blev kvar där tills de stängde. 
 

NI TVÅ <3 hade den bästa helgen på riktigt länge. 
 

Imorse avnjöt vi en brunch på JOS. Så himla fin miljö och tips om man vill ha något nyttigt och fräscht.
 

Sen storsade vi vidare på Göteborgs gator mot gamla Ullevi för att se toppmatchen mellan IFK Göteborg - IFK Norrköping. Så himla bra och spännande match. 
 
Nu är det tillbaka till vardag och rutiner igen. En vecka med mycket jobb & träning har jag framför mig innan vi åker till Köpenhamn och Italien. Denna vecka börjar även höstpremiären och vi leder serien med ett försprång på 3 poäng. Ska bli en spännande höst. Hur har er helg varit? Var någon av er på Håkan? Puss <3
 
Eleonora Adriana ♥

Så mysigt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress