Konsten att ta hand och va snäll mot sig själv? Ja den kan vara svår tycker jag. Idag lyssnade jag äntligen på min kropp och gjorde något för MIN skull. Jag jobbade 8h innan jag knöt näven och sa för mig själv "nu jävlar ska jag ta mig igenom detta HIIT-pass. Har haft sådan ångest för att inte ha tränat på över 2 veckor, ätit dåligt, sovit dåligt, inga rutiner eller liknande. Jag vet ju att jag mår så mycket bättre när jag tränar och äter bra. 
Så ikväll tog jag min igenom ett svettigt HIIT pass och efter det bubblade jag, gjorde ansiktsmask och bara va med mig själv och VA. Det var så himla himla skönt verkligen. 
 
Har en del pass inbokat nu och ska försöka skärpa mig och få tilbaka rutiner, tycker det är så himla svårt på sommaren bara. Men jag antar att jag inte är ensam? Hur mår ni förresten? <3 Puss! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress