24 juli 2017

PEACH

Outfits Samarbeten


Wearing IvyRevel
 
Hur fin är inte min nya topp från IvyRevel? Helt klart en ny favorit i garderoben. Just nu får ni 20% på ett helt köp om ni anger koden "BYMATIILDA20" när ni checkar ut vilket är grymt. De har nyligen släppt pre-fall och det har kommit en del nya favoriter där, spana in det och använd rabattkoden ifall ni hittar er något snyggt! Mina örhängen har även många frågat om, de är också från IvyRevel. Jag fyndade dem i höstas på över 70%(!!!) så himla nöjd och de är helt klart mina favoriter än. 
 
Hur har er start på veckan varit? Jag jobbar hela veckan men utöver det så ska endel samarbeten på bloggen upp och annat roligt står på agendan. Bland annat Göteborg i helgen vilket kommer bli magiskt. <3
 
 
Inlägget är i samarbete med IvyRevel
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress