24 juni 2017

CATCH THE SUN

Foto

 
SWEDISH SUMMER 
 
Jag och Adam åkte runt med bilen i onsdagskväll och lyssnade på musik. Vi (jag) fick ett litet moment och ville så gärna fota den fina solnedgången så vi lekte lite med ljuset och kameran. Visst blev det fint? Uppskattar så himla mycket att Adam alltid ställer upp och fotar mig trots att han inte alltid är jättepepp ;) 
Spenderar min midsommar på Öland och jag ska såklart visa er bilder därifrån senare. Puss! <3
 
Veronica Pettersson

Sjukt fina bilder! Men skulle vilja ge dig lite konstruktiv kritik... inlägget hade varit snyggare om du utelämnat de två sista bilderna och använt dem i nästa inlägg. Enligt mig är det snyggare med bilder som håller samma stuk, dessa var betydligt mörkare än de andra bilderna och tyckte därför inte dem passade. Fast det är givetvis en smaksak. :3

Svar: Hej Veronica! Åh vad glad jag blir. Jättebra kritik satt och velade fram och tillbaka om jag skulle dela upp det i två olika inlägg och nu i efterhand ångrar jag att jag inte gjorde det. Så roligt och lärorikt att få konstruktiv kritik, vad glad jag blir <3 Tack! Ha en härlig vecka!
Matilda Strömdahl

Isa Bylund

SÅ himla fint ju! din blogg är alltid lika härlig! Vill också säga att vi satt ihop ett "veckans outfit" inlägg på blogg.se och jag tog en av dina looks som *bidrag* för jag tyckte det var asfint! hoppas det känns okej, annars får du skriva ;) Kram!

Svar: Åh men tack! <3 TACK TACK TACK ni gör mig så himla glad! Verkligen mer än okej, vilken pepp! Ha en fin vecka, massa kramar <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress