2 juni 2017

FINALLY FRIYAY

Outfits


T-shirt & Jeans - NA-KD // Skor - DinSko // Väska - Chiquelle // Solisar - Nelly
 
Härliga fredag! Tog lite sovmorgon innan jag åkte ner till Malin för att fixa det sista inför hennes 20-årsfest som är imorgon. Gaaah är så taggad på detta. Ska bli så kul!!! Sen åt vi lunch på stan innan jag tog tåget till Kalmar för att packa ihop det sista. Nu är jag här och tillbaka till lägis en sista gång innan vi återvänder augusti igen, har faktiskt seperationsångest haha! Men ska bli skönt också med en sommar hemma faktiskt eftersom alla vänner är där och jag stortrivs på mitt jobb hos Lindex. 
 
Nu ska jag städa ur lägenheten, tvätta och fixa det sista innan flyttlasset går hem imorgon! Puss ha en härlig helg. <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress