Mitt allt, min bästis <3 
 
Måndag! Har jobbat hela dagen vilket har varit härligt. Så himla skönt att ha ett jobb att gå till när man trivs. Tycket det är så himla viktigt och att man inte gör något för görandets skull, det håller aldrig i längden. 
Kom hem för en stund sedan, gjorde mig lite mellis och snart ska jag iväg och träna. Ska bli skönt att bara få chilla i soffan sen, känner verkligen att jag behöver det. 
 
 
Tisdag: Gameday!
 
Onsdag: Fixa en massa inför summerburst, packa och träna. 
 
Torsdag: Ska upp till Stockholm, har blivit bjuden på brunch hos iDeal Of Sweden. De har fixat denna tillställningen i samband med deras lanseringsevent för deras sommarkollektion. Ska träffa Joel och andra vänner, ska bli så himla roligt. 
 
Fredag: Mina vänner kommer upp till Stockholm för SUMMERBURST!
 
Lördag: SUMMERBURST
 
Söndag: Bakfull, pizza och strosa runt bland stockholms gator och torg. 
 
Vilken himla bra vecka det kommer att bli! Har ni något roligt inplanerat? Puss <3
 
Sara Karlsson

Vilka härliga T-shirtar!!

Svar: Visst är dom fina! <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress