Inlägget innehåller reklamlänkar från iDeal Of Sweden
 
 
Idag hade jag blivit bjuden på iDeal Of Swedens lanseringsevent som hölls på NOSH & CHOW.
 
 
 
 
Alltså hur somrigt? Blev så himla glad av alla färger, goda drinkar och jättegod asiatisk buffé. Somrigare än såhär blir det inte. Drinkarna var verkligen MAGISKA.
 
 
Mina två favoritskal från den nya sommarkollektionen! Med koden "SOMMAR" får ni 20% på hela iDeal Of Swedens sortiment.
 
Fina Felicia & Lisa - så himla härliga och driftiga kvinnor.
 
Bar mina favoritbrallor från Zara & topp från IvyRevel.
 

Som sagt så har jag haft en jättetrevlig dag i en härlig atmosfär med bloggare & influencer. iDeal Of Sweden hade verkligen lyckats med ett riktigt härligt sommarevent till deras lansering av den nya sommarkollektionen som ni kan hitta HÄR. Mina favoriter är utan tvekan det med annanaser, palmer, blad, och koksnötter - det är så himla jag eftersom jag älskar allt det där! Har ni någon favorit?

Nu ska jag gå ut och käka med grabbarna. Imorgon kommer mina gäris och andra grabbarna upp och då är det Summerburst i 2 dagar som gäller! SÅ TAGGAD! Puss <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress