Hade en mini-semester till Gbg för att se Coldplay! När vi kom upp på söndagen var det blåsigt och regnigt. Jag strosade runt i min Levi´s t-sha, jeansjacka från Asos, skor från Nike och byxor från Gina Tricot som jag har gjort hål i själv.

En dröm gick i uppfyllelse! Har i hela mitt liv alltid velat se Coldplay och i söndags fick jag göra det. Det var alldeles magiskt, fantastiskt och sjukt mäktigt. Trots att det regnade så var det så himla fint att se att så många människor tagit sig dit i färgglada regnponchos och spred så mycket kärlek & lycka. TACK så evigt tacksam för denna stund <3
 

Startade dagen efter på JOS för en brunch, magiskt ställe som jag kollat in på instagram sen de öppnade och det var lika gott som det ser ut på bilderna. Ett inlägg om detta ställe kommer senare. 
 
Sedan flydde vi från stan då vi kände "nej vi gör något annat" så det blev en spontantripp till Ullared och Gekås! Haha! Det var inte alls mycket folk vilket var superskönt då man slapp trängas bland folk. Nöjda & glada fick vi med oss endel hem. Jag passade även på att handla till min 20-års fest och även lite till lägis. 
Så vilken härlig vecka det varit på min lilla mini-semester. Nu är det 100% jobb som gäller och jag får tänka på att jag både har Håkan och Göteborg i slutet av juli inplanerat, Köpenhamn i början av Augusti och Italien i mitten på Augusti så det är bara att kötta sig igenom dessa jobbveckor - men kul ska det bli! Vart jobbar ni i sommar? Eller har ni en sådan där efterlängtad betald semester? LÄNGTAR TILLS DEN DAGEN SÅ MYCKET <3
 
 
 
Sofia

Hade lätt velat se Coldplay, dom är så bra :)

Svar: De var mäktigt, får du chansen så gå! :)
Matilda Strömdahl

Meg

Jag var också på Coldplay, fast i måndags! De är ju sååå bra live:*

Svar: Så härligt! Ja de var verkligen magiskt!
Matilda Strömdahl

Catarina

Härliga bilds! Speciellt den på coldplay!

Svar: Kul att du tyckte om den :D
Matilda Strömdahl

Mikaela

Vilka härliga bilder :)

Svar: Åh tack!!
Matilda Strömdahl

JUNITJEJ

Många var verkligen nöjda med Coldplays konsert!

Svar: Helt förståeligt!
Matilda Strömdahl

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Lät verkligen som en så bra resa, och vad roligt med Ullared! ;)

Svar: Tack, ja men eller hur ;)
Matilda Strömdahl

Kajsa

Shit vilka fina bilder!!

Svar: Åh men tack :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress