Inlägget innehåller en reklamlänk
 
 
Hej fina ni! Har ni haft en bra helg? ÄNTLIGEN känner jag att jag börjar komma ikapp mitt liv haha! Under helgen har jag flyttat hem det sista ifrån Kalmar för att flytta hem över sommaren. Känns skönt och nu har jag kommit iordning hyfsat här hemma. I lördags började jag dagen i Kalmar för att köra hem de sista sakerna och väl hemma i Vimmerby drog jag iväg till Fingspång för att spela bortamatch som resultarade i vinst med 8-1! GÖTT. Sedan var det plattan i mattan hem för att fira bästis som fyllde 20 i veckan <3 Hade en jätterolig och trevlig kväll verkligen, så himla lyckat! Jag hade på mig min nya vita kavaj & topp som jag fyndade på 50% hos Gina Tricot, matchade dem med mina utsvängda byxor från Nelly och guldsmycken, tog på mig det röda läppstiftet och rockade hela kvällen. 
 
Sista bilden är på mitt nya läppstft från "Beauty By Matilda". Tycker färgen är så himla fin och härlig! Läppstiftet återfuktar läpparna samtidigt som det ger jättefin färg. Läppstiftet finns i åtta olika nyanser och produkterna är inte testade på djur. Tips tips tips!!! Hoppas ni haft en minst lika bra helg som mig. Puss <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress