15 juni 2017

THURSDAY

Outfits


NEW TOP - ZARA
 
Hittade så himla mycket fint på min favorit affär Zara när jag var i Stockholm i helgen. Älskar verkligen den butiken och tycker de följer modet på ett himla bra sätt. Idag har jag jobbat hela dagen, fick stressa till träningen och sedan har jag tagit igen lite tid med Malin. 

Känns som det är så himla mycket just nu med student, jobb, fester och annat så det känns som vissa relationer kommer i kläm. Hinner inte med att träffa Adam heller då vi går om varandra denna vecka eftersom han jobbar kväll/natt och jag jobbar dag... Så tråkigt när det blir så och man känner sig liksom otillräcklig på något sätt. Mår ni bra annars? Ser iallafall mot denna helgen som är fullspäckad men nästa vecka är jag helt ledig och då är det massor med roligt som kommer inträffa! STAY TUNED. 
 
Elin

Så JÄVLA SNYYYYYYGGGGGG

Svar: TACK BÄSTAAA OCH SNYGGASTE DU <3<3<3
Matilda Strömdahl

Jonathan

Världens finaste vän!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress