2 juni 2017

UPDATE

Allmänt

 
Hej fina fina ni! HUR MÅR NI? Alltså gud vilka häktiska dagar jag har haft den senaste tiden. Jag har liksom inte hunnit med varken mig själv, mitt liv eller någon i min omgivning känns det som... 
Men hur som så har detta hänt den senaste tiden, för att fatta mig kort så:
 
- Jag har tagit SOMMARLOV
 
- Jag har alltså klarat ett helt år på universitetet - hur snabbt har inte det gått? 
 
- Vi har firat världens bästa morfar som fyllt 80 på PRIME, de hade fixat så himla fint åt oss på Club Prime, jättegod mat och trevlig service. 
 
- Haft pre-sommarkväll med mina fantastiska vänner, alltså älskar att vi är ett sådant stort gäng som hänger, backar alltid varandra och har så jäkla kul. Så mäktigt att få vara en del av det gänget, ni är kingz. 
 
- Vunnit "seriefinalen" mot serieledarna med 5-3 vilket var SJUKT roligt och en riktig värdemätare. 
 
- Jobbat på Lindex en massa. 
 
- Flyttat hem mina grejer från Kalmar, ska flytta hem över sommaren vilket är blandade känslor. 
 
- Sist men inte minst, firat min BÄSTAVÄN som fyllde 20 igår! Hade verkligen en sådan bra dag igår och så himla fint att få ta del av din stora dag. Du är den bästa och mest fantastiska människa jag vet på jorden. <3 
 
 
Anonym

Vi är lyckligt lottade och ha en så pigg och snäll pappa/ morfar! Han är bäst ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress