18 juni 2017

WEEK(END)

Allmänt


Såhär såg jag ut i lördags på Lollo & Emanuels fantastiskt fina bröllop <3
 
Vilken helg det har varit. Jobbade hela fredagen då det var student här i Vimmerby, kan knappt förstå att det var 1 år sedan jag tog studenten? Verkligen den bästa tiden i livet än så länge! På kvällen var det studentfirande och jag var hemma 03:30 på morgonen. Det var lite tufft att pallra sig upp till jobbet men tycker det är kul att jobba lördagar ibland, det är mycket folk och de flesta är på bra shoppinghumör. Mötte upp Adam (äntligen lite tid ihop) för att äta middag innan jag skulle vidare till bröllopet. Tack för ett jättefint bröllop och att jag fick vara del av er stora dag!
 
Åkte förbi Tildas 20-års fest innan jag åkte hem och sov. Även hon hade fixat så himla fint med disney-tema och alla hade verkligen gått in för det så hårt, det var kul att se. Idag har vi spelat match, vilket vi vann så nu går vi på sommarvila med en 1:a placering i tabellen, det är inte fy skam! Uppdateringen i veckan kommer bli bättre. Vi hörs då. Puss <3
 
Isa Bylund

jäklar vad fin du är! riktigt classy! :)

Svar: Tack så mycket vad glad jag blir <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress